NL
EN
FR
ISO 9001:2008


Hamann International Logistics draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel.
Hiervoor volgen we de Demingcirkel (plan-do-check-act), toegepast op een Total Quality Management, waarbij alle processen binnen het bedrijf geëvalueerd worden.
Het kwaliteitshandboek, de procedures en werkinstructies worden continu onder de loep genomen om het beleid actueel en up-to-date te houden.

De medewerkers van Hamann International Logistics worden regelmatig opgeleid en bijgeschoold zodat het kwaliteitsniveau van het geleverde werk voortdurend verbetert.

Een uitgewerkt en actueel back-upplan zorgt ervoor dat klanten geen hinder ondervinden van een eventuele afwezigheid van hun tussenpersoon bij Hamann International Logistics.

Dit alles vanuit één betrachting: dat de klant in het volste vertrouwen zijn zending aan Hamann International Logistics kan overlaten zodat hij zich kan concentreren op zijn kernactiviteit.

Dankzij deze procedures, opleidingen, enz. beschikt Hamann International over het ISO certificaat 9001.

WebApps
Vacatures
Commercieel Manager
In samenspraak met de Branch Manager en de Belgische directie bepaal je de Lees meer
Expediteur
Rekening houdend met de aard en de dringendheid van de zending maak je voor de klant de juiste keuze in transportmiddelen.Lees meer
Nieuws
Beurs Prologistics 24 en 25 sept. 
Hamann Int. Log. is aanwezig op Prologistics te Brussel op 24 en 25 sept. Lees meer
Hamann installeert Intelligent Video System
Als eerste logistieke partner in België, installeert Hamann een VLS camerasysteem. Lees meer
Bedrijf zonder papieren
De evolutie naar een paperless office bij Hamann International Logistics. Lees meer
Bezoek ons op Transport&Logistics 15-17 okt.
Ook dit jaar is Hamann aanwezig op de beurs Transport & Logistics te Antwerpen.Lees meer